so here we stand

Tittut!

imorgon har jag sovmorgon! Får sova ända till 6.30 hehhe! Myyyys! Blir skönt att få föra barnen själv och träffa dem på morgonen.

Idag har jag tagit influensavaccin. Jag får det gratis för att jag har diabetes. Den där meningen skriver jag en gång i året hahahha! Men det är sant. Man måste utnyttja de få förmåner man har. Jag var nog säkert 50 år yngre än alla andra i väntrummet. Kände mig som ett barn "jaa, ja tror nog flickan där var före" Joo, man tackar! På jobbet är jag minsann TANT ;).

Nu ska jag åka till stan å shoppa lite julkläpps å massa mat!

jag ska till IKEA 18.11 med typ halva finlands befolkning och lika mycket från sverige. Gissa om man kommer se nånting. Näääe! men det blir otroligt skönt att komma bort lite i allafall! Jag ska NJUUUTA! Tar mamma med ;). Hon om nån kan tränga sig före och hitta fynd hihI!

NU ska jag åka till stan! Hejrååå

Kommentarer
Postat av: anki

Jag och Sara ska också till IKEA den helgen! :)

Postat av: snurven

Bra med en sån mamma:)

2006-11-08 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback