*snörvel*

Gaaaah! Min förkylning blir inte bättre! Jag blir deppad nu. Ont i halsen, snorig, sjuk näsa p.g.a allt snytande, hosta, slem, sjuka ögon....ska jag fortsätta? *morra* Men den måste ju ge med sig nångång!

Tänker träna lite lugnt i morgon kväll och på lördag åker jag till IKEA. WOOW!Jag tänker inte vika mig och vila bara för att jag är förkyld. Har försökt med det utan framgång så nu tänker jag fan i det banka ut den jävla förkylningen med våld. Sablar!

Idag har vi firat far. Det har varit riktigt mysigt med massa gott. jag känner mig som en korv ungefär...men sugen på mer dock! huhu!

Jag och Smulan gick till miikas föräldrar idag. Jätteskönt att få gå hand i hand och prata lite. Hon har mycket att säga den tjejen och det är inte bara dumheter hahaha! Det kändes riktigt mys med hennes lilla varma handskbeklädda hand i min rosa fluffiga vantbeklädda hihi! Synd att man inte tar sig tid för flera såna tillfällen!

Nu ska jag dra på mig pyjamas och läsa en bok. AAH! Den är söt denhär boken =). Ska dricka rött te och äta nåt ytterst olämpligt för diabetiker. GLASS...ugnsäpple *mmmmhmmm*

Kommentarer
Postat av: Stiniset

krya på dig sötnos! *krama*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback