rosa satin

Idag har jag känt mig som en mänska igen!  var på promenad till pappersinsamlingen och postlådan på förmiddagen. Det var verkligen skönt. På eftermiddagen var jag in till stan och frossade lite i söndagsöppet :D. Kollade dessutom läget vid prisma, och hon i info trodde defenitivt att jag fick komma tillbaka dit om jag ville. Lutar väl lite mot att det blir så i januari då. men jag avvaktar och ser tiden an. Känns ju bra med en plan B i allafall. Trevliga arbetskompisar finns där åtminstone =) och det är ju en stor orsak till att trivas på jobbet!

Köpte ett par riktiga vinterstövlar nu. En storlek större för att rymma riktiga yllesockar också. Jag är nöjd, nu kommer jag inte frysa om tårna heheh!

Har rensat lite i höstkläderna idag. Så nu börjar det känns som vinter på riktigt. Faktiskt har jag varit grymt effektiv idag. Har dammsugit (inte fredag va? Nä, kollar bara) tvättat massa kläder (och mina nya rosa satinlakan *myser*), diskat diskmaskin, promenerat, handlat nödvändigheter (men jag glömde ketshupen) ujuj! Så nu ska jag slappa resten av kvällen och ha det allmänt mysigt!

Filip har sovit hela natten i egen säng inatt. Skönt! Jag tror han känner sig stressad av dethär tidiga skiftet. Blir nog bra att byta på onsdag. Då är kanske Svenskarna här också =)=)=). Så då Tanja börjar jobbet så slutar jag haha! Dålig eller bra tajming? Jaaa, lite både ock I guess!

Månda-lövverket (ser fram emot)
tisdag- revymöte (hoppas det kommit fram mer texter nu)
onsdag- byte av skifte, ledig kväll
torsdag-träna
fredag- freeeedaaaag! Slamkväll nån??

NU ska denhär lilla grisen gå och duscha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback