Lite sömn

OM man sover en liten stund på kvällen orkar man sitta uppe och se Idol och hey baberiba =). Jag trodde nog jag skulle sova vid dethär lagen. men inte det inte! Kan inte låta bli att se vem som åker ut. OCh i morron får jag ju sova. Skönt ska det bli! Morgonskiftet is killing me hehehe!  Nå näää!

Trevlig dag idag, inte så mycket pikar *fnissa*. Tvåårskalaset var supertrevligt och vi frossade en hel massa.

Det var så kul att få hämta barnen tidigt idag. De är så söta. Men trötta! Evelin fick ett litet utbrottt...två elller tre kanske det blev, som Filip fick lida för. Stackars trötta flicka! Nya tag i morgon!

Nu ska jag så småningom bänka mig i soffan igen och hoppas attt det är Johan (med skit i byxan) som helt förtjänt åker ut! *hålla tummarna*

Kommentarer
Postat av: snurven

jaaa än syns du inte till på msn så du har nog sovit läänge iaf:)

2006-11-04 @ 10:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback