efter lite terapi

Evelin

Nu är det bättre! Helt enligt tystnadsplikten avreagerade jag mig på Miika. Han vet alltså inte vem eller vad eller hur men han vet att jag är i dåligt skick! Det är allt som krävs! Kanske man kan sälja honom på flaska också ;). nää, han behåller jag för mig själv *lycklig*

Så, nån som har ett deltids jobb att erbjuda från januari, ett jobb jag trivs med??? Ett jobb som gör att jag orkar leva då jag kommer hem på eftermiddagen också? Ett jobb där jag får vara den jag är och inte bli nertryckt varje dag? Finns det såna jobb? Whatever...mitt liv är ju rätt fantastiskt ändå så jag kan väl inte kräva mer.

Jo, försten så är min röst tillbaka! Jeeeej! inte så jag kan sjunga å ropa eller så, men jag kan i allafall prata normalt!

TRÄNA imorgon! Jag mår illa av att inte träna. Har en dödlig huvudvärk som inte släpper! Så imorgon ska jag köra mig slut på gymmet och hoppas på resultat! man ska inte må såhär. Det gör ont i skallen!

Nu ska jag bränna lite bilder till CD, för jag är inte speciellt rädd för datorn ;)

Sen för att undvika missförstånd så är ju jobbet mestadels ljust fint och givande. Men det mörka är så mörkt så det drar ner mig. Jag tappar bort mig och blir helt fel. Men det ljusa håller mig vid liv. Tack =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen Sanna allt går nog bra!

2006-11-02 @ 16:48:40
Postat av: Ida

he va ja som skriva ide förra å!! men du har ju mig och jag har dig så no klarar man två månader nu, he e ju snart jul! =)

2006-11-02 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback