Hups! tänkte glömma rubriken

Solen skiner fortfarande! Jag ska bara knappra ner några rader och sen hänga ut kläder och dricka te. Har allvarliga planer på att börja på en ny bok också. Har läst massor nu och det är så skönt! Ligga ute i solen och läsa...bättre än så blir det inte =)

Bara två veckor till min födelsedag nu. Ska snart få välja en ny telefon. Då är frågan; ska jag ta en ursnygg rosa Siemens som jag inte riktigt förstår mig på, elller en säker svart Nokia som jag förstår? Kan inte riktigt bestämma mig.

Fick frissatid till 26.5. Passar ganska bra så hinner jag sabotera frisyren tills vi ska ut 3.6 =)... skulle gärna behålla mitt hår lite trashigt men man måste ju sköta om det ibland. Funderar på att göra nåt åt min bortbrända pannlugg. men jag vet itne om det funkar! Vi får se.

Morsdag i helgen! Härligt =). Jag ska fira mamma, fammo, mommo, miikas mamma och hans mommo å så mig själv då. Jo, vårt morsdagsfirande räcker i två dagar! Bäst att börja ladda upp redan!

Nu ska jag göra nån nytta och hänga upp kläder. Sen ska jag lägg mig i min baden baden och se väääldigt avslappnad ut medan grannarna jobbar och sliter. Fan vad jobbigt det måste va att ha mig til granne Miss relaxed. På sin höjd kan jag räfsa nåt torrt löv eller plantera några penséer i krukor, men inte mer! Man ska njuta av solen och inte stressa! Undrar om jag kunde få jobb som föreläsare på nån klinik för utbrända??

Bodycombat ikväll! Ska bli såå roligt. jag ska slita ut mig så jag inte orkar ett streg extra *se fram emot*

Damdidamdidamdamdamdieee that´s the way that my heart goes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback