Har jag misslyckats nånstans??

Min son går runt i sin systers rosa prinsessklänning och tiara på huvudet. Är det så fel? Han är nämligen väldigt söt i outfiten så jag har verkligen inte hjärta att ta det av honom. Men vi får se vad som händer då Miika kommer från toa hahaha! Nä, vi är väldigt toleranta föräldrar och inte alls oroade över att vår son visar sin feminina sida ofta ofta. jag är väldigt stolt över honom och hoppas han blir en riktig mjukis som gillar att krama mamma fortfarande då han är 15 år =). *drömma*. En av mina favoritreklamer är den då dendär tonårskillen vänder i dörren och rusar in och ger mamma en kram "plötsligt händer det". Så sött!

Nu har jag jobbat en dag. Det var mycket gemytligt och jag tror jobbet skulle passa mig faktiskt. Satt en timme och slammade innan det kom några barn över huvudtaget. Perfekt perfekt! gulliga flickor var det också  "jag saknar Milla" Sa den ena strax hon kom in. men efter en halv timme förstod jag att hon accepterat mig då hon sa "va heter du?"Å ingen har ens frågat om jag är gift. man kan ju itne direkt svara "Nästan" heheh!

barnen har väl knappt ens märkt att jag jobbat. De var så nöjda att få vara med fammo och faffa och klagar inte alls. Gullungar!

idag hittade jag min vänskapsring. Jag och Ellen har ju likadana. Det var roligt, den sitter så skönt på lillfingret och passar perfekt. Skönt att jag hittade den!

Tre brev åkte iväg på posten idag. Skönt att ha lite undan i allafall. Ikväll ska jag titta på fab5 så vi får se om jag har tid med några brev *tvivla* Duscha måste jag också och äta nåt onyttigt ;). I morron blir det en stressig dag, mot vad jag är van med. Tänkte nämligen åka direkt till gymmet efter jobbet. Men borde få ner nån mat nånstans där emelllan också...nåja, det ordnar sig!

Nu ska jag nog beta lite och ta det lugnt! Min musikaliska familj for just upp på vinden och trumma å sjunga =)

Lajv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback