glädjen med att ha ett syskon

Jag bli alldeles varm i kroppen då jag hör barnen nu. Smulan sitter på pottan och gör Nr2 medan Filip håller henne sällskap. Det är för gulligt! Aaaah! Så härligt att det bara skiljer två år på dem så de kan ha mycket sällskap av varandra. Jag minns ju själv att jag och brorsan umgicks massor då vi var små.

Finns det nån annan kompis som skulle vilja sitt och lukta på bajs på toaletten? Knappast. Det är syskonkärlek!!

5,5h sömn är för lite! Men vi hade så roligt igår. David Hasselhof...ou jee! bara så ni vet, runt tretiden börjar det ljusna här igen *harkel* Jag behövde inte ens ha på helljusen hehe!

Nån annan än jag som är lite seg idag? Nåja, bra att öva sig igår. För ikväll ska jag ju tita på semifinalen i ESC. Jag hade helt tänkt bojkotta Lordi, p.g.a sättet de hade uttagningen i år. men låten rockar så förbannat så jag kan inte låta bli att gilla den. Får se till att blunda och lyssna bara! De är fuuuula. Så, snälla ni ring och rösta på Lordi. Vinner dom så får jag gifta mig U know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback