Första maj

Idag fyller nån år
Idag är det 24 dagar tills nån annan fyller år
idag har nån gjort en god gärning, men känner sig usel ändå
Idag har nån saknat sina barn
Idag har nån somnat vid 6 på morgonen
Idag har nån fått ett brustet hjärta
Idag har nån haft en solig dag
Idag har nån ätit glass
Idag är det ett år till nästa första maj


Har ni tänkt på det?? Inte jag heller...känner mig lite omtumlad och trött. Antagligen därför jag skriver så konstiga saker. Eller så är det bara normalt för mig. Välj själv =).

Upplevde en väldigt konstig natt i natt. Blev inte mycket sömn, men det klarar jag. Känns bara konstigt, som om det aldrig hänt. Ändå vet jag att det hände. Fy fan! Undrar hur det känns att bli väckt 9.30 efter en krogkväll och öppna dörren för en sur brud man knappt känner till utseende!? Nej, jag undrar inte hur det kännns och jag vill inte veta! Har man inga känslor kan man väl inte känna nåt heller. Slut på diskussionen!

Men jag mår bra i allafall =), som för det mesta!

What becomes of the brokenhearted??



Kommentarer
Postat av: anki

jamen precis.. i år BLIR det beachvolley!! :D och sen kan vi slamma i vårt torp! hehe

2006-05-02 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback