Faderskapsutredning

Mamma å Smulan
Angående Smulans faderskap så är det inget tvivel. Hon har sin pappas mörka ögon, vill äta lite och jämt, äter hellre fruktgodis än lakris, vill ha slaftglass hellre än chokladglass, är spinkig och rätt lång...need i say more? Döm själv av bilderna
Undrar vem Filip släktas på då han äter chilinötter! Miika hatar nötter. Fast Miika tror inte att Filip är hans son hahaha !Kan ju meddela att postbäraren är en kvinna och sotaren är väldigt ofager. Vems kille ska Filip nu vara då??  Jag tror nog han är Miikas i allafall, för han är så söt =) å så tycker han om att pilla på min tröja och innanför den hahah å pussas gärna också! Döm själv av bilderna! Jag för min del ser ingenting av mig i nåt av barnens utseende. Däremot kan jag ha en känsla av att Smulans freakiga dramaqueeniga uppförande är exakt som jag var då jag var liten....
Pappa å Filip



Ikväll kom äntligen regnet. Ett härligt störtregn som lämnade efter sig en underbar doft av sommar. Det måste vara den underbaraste doft som finns. Jag blir alldeles knäsvag och mjuk av den doften. Finns inte en parfym i världen som slår den!!! Härligt, såhär vill jag alltid ha det.

Nu plaskar Filip i badet och Miika har åkt med Smulan till villan. husvagnen är besiktad och de två skulle ge sig ut på ormjakt. Hoppas de får livet av den vackra svarta ormen som gled runt där senast vi var där! Inte kul om nån blir ormbiten i sommar sen!

Nu säger Filip att han har badat klart! men det tror jag inte på.han vill bara ha uppmärksamhet den lilla grisen.För att allt smuts ska loss från honom behövs nog flrea timmars bad  *vingla lite med ögonen*.

I morgon ska vi fira morsdag nr1 hos mamma å pappa. Då kommer min fammo å faffa dit. Sen på söndag blir det morsdag nummer 2 hos miikas mamma och pappa och sen hos min mommo. Det är inga småsaker att fira morsdag inte!

Nu skiner solen igen, hoppas Miika och Smulan har en mysig picknick vid villan =)

Nu ska jag och filip knapra i oss resten av nötterna och njuta av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback