å snart fryser helvetet till is också!

Lordi
Jag är chockad! Hur kunde det gå såhär? jag fattar inte. Men det känns underbart! Jag älskar Lordis låt och deras coola image, inte dräkterna, men deras coolhet! *impad*. Å så vann vi! Härligt som 17. har en fantasi om att gå och se ESC live i Hellsinki nästa år. Men kan väl få drömma i allafall!

Nej, Miika har inte friat ännu.men han har verkligen blickarna på sig kan man säga. *flina* Nåja, för mig spelar det ärligt talat ingen roll. jag vill ju inte tvinga honom att gifta sig. Fast jag vet nog att han vill innerst inne. men som han sa "he e int lätt att fri åt te som e så oromantisk" jajajaj, blame it on me bara!

Har fått massa massa sms om bröllopet! Min nya (röda fina samsung) telefon går het, bokstavligt talat! Härligt då alla tar det med sån humor och är glada!

Å så brons i hockey VM! Bra jobbat tandlösa killar

Ikväll: How to loose a guy in 10 days plus lite slammande eventuellt! Har ju skåpet fullt nu =). härligt härligt

Jag och filip har haft kalas idag. Mysig som tusan! kunde inte ha haft det bättre. Fick nya högtalare til datorn, skulle gissa att de har bäst ljud i huset just nu. Min bror är en stjärna minst sagt. och knäckebröd av mamma och pappa. De är för söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback