hurtig

Jag har redan skrivit en blogg idag. men den raderade Filip före jag hann publicera den *sucka*. Nåja, bara att sätta sig här igen då.

Igår var det 4 veckor tills vi åker till Sverige. Jag längtar ihjäl mig...smyger upp på vinden ibland och tittar på min nya resväska. Luktar på biljetterna också och räknar pengarna. Det sista går väldigt snabbt, finns ju inga pengar att räkna hahaha! Men det ordnar sig!

Idag har vi varit ute och lekt i två timmar på förmiddagen. Barnen var så otroligt nöjda och det var så skönt ute. Snart ska jag sätta igång med tacopaj. Det blir jättegott *slurp*. Ikväll ska vi inte göra nånting. Bara glo på nya programmet från fyran "rampfeber" och förståss "hey baberiba". Det är så roligt! *fnissa*

I morgon är det träning och sen bröllop. Är lite bekymrad över att filp ska sova hos fammo och faffa. Han har aldrig gjort det förr. De är så omständiga och han är så skicklig på att manipulera. men det går nog bra. Han är ju ändå en trygg liten kille som går med på det mesta. På söndag blir det att städa för ännu en husvisning. Jag tror att jag sticker denna gång. orkar inte med massa frågor och fottramp på mitt revir.

Snart blir det sommartid, visste ni det? Det visste inte jag heller före jag tittade i min kalender igår. Sen är det vår och påsk och så blir min födelsedag och seen är det sommar...typ! Jag älskar sommar!

Vad sjutton ska jag göra med mitt hår i morgon? Antar att jag inte kan sätta upp det, då börjar väl min brännskadade pannlugg synas. Blir väl att locka det med en "varm pinne". Men då är det ju inte så snyggt då mitt mörka hår har växt fram heller. Shit shit shit! Nåja, jag får lita på min fantastiska utstrålning *fnissa ihjäl mig*. Föresten kommer ingen se på mig då jag är med Smulan, henne outfit är dödligt snygg alltså. Måste fota henne sen och sätta upp bilder =).

What else?Bröllopet lär bli rätt kul då det är samma mänskor där som på möhippan! hihihi! Den var helt oförglömlig. Hoppas min möhippa (på ålderdomshemmet) blir lika rolig.

Nu ska jag väcka Filip så han somnar lätt ikväll och sover gott inatt. Har föresten inte varit uppe med kidsen en enda gång inatt *chockad*. De sov som små lamm hela natten... Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback