Party party


Sitter här och väntar på att folk ska dyka upp och börja festa. Härligt soligt ute och lite blåsigt. Mina kläder kommer nog torka galant ikväll =). Hoppas bara det inte hinner börja regna före jag tar in dem...stora bekymmer!

!Kattskrället
Kattskrälle kom just in och pep så sött. Sen visade det sig att hon hade en väldigt död talgoxe (eller motsvarande gulaktig liten pipi) i munnen. Den skulle hon minsann stolt visa upp och tog ett ärevarv i huset. jag blev galen och försökte få ut henne. "morr" morrade Dilba "VRÅÅÅL" vrålade jag. Med hjälp av en liten plaststol och några stamp i golvet fick jag till slut katthelvetet att förstå att hon skulle dra innan jag ...öh...typ...öh...kastade stolen i golvet eller nåt. Så stack hon ut och jag fick stänga dörren med en suck! Inte fan bryr jag mig att hon äter småfåglar och sånt, men jag vill INTE se det!
*ryser*

Miika tänker inte komma ut ikväll, boooriiiing. Måste alltså betala hela taxin själv hem sen. Gaaaah! Man borde ha en övernattningslya i stan. Nää, jag vill nog komma hem till mitt hem och min säng och krypa ner och känna mig hemma. jag gillar mitt hem! Som snart inte är mitt *deppa lite*. Nåja, lika tur får Miika att han inte kommer "va ska du ha på dig?" sa han då jag precis hade satt partykläder på. "dedär är väl inga kläder? Tänk om du börjar frysa och blir förkyld" sååå lite kläder har jag inte på mig *hmpf*

Jag har köpt tre böcker till idag. De hade helt ok pocket vid CM frö 2,99e. har hittills köpt 6st och läst ut en! "hennes hämnd" den var ruskig. inte hemsk och äcklig och blod och död. men känslomässigt läskig. jag har gått runt och varit paranoid sen jag började läsa den. Intressant intressant! Jag vill inte bli rik...

Undrar om det är så vamt så vi kan sitta ute ikväll...vi kan ju prova åtminstone! Det skulle vara så mysigt. Nåja, vi får se! Nu skriver jag bara så tiden ska gå så att de kommer nångång...*längta*. Det slutar väl med att vi sitter i nån park och dricker oss fjortisfulla då vi inte ryms in med alla studenter. men who needs more? Tihiii! Bara vi inte vaknar under riksåttan så...Känner nån som hade tyckt det såg ut som ett trevligt ställe att ta en vilopaus på (en gräsplätt under viadukten) Sen vaknade de av att den enas morsa kom cyklande förbi och var aningen upprörd. låt mig slippa det! Fast chansen att det skulle va mamma är inte så stor hahah! och hon skulle antagligen bara skratta ;)

What else? Inget! Får försöka reta miika eller nåt nu så tiden ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback