Nöjd nöjdare nöjdast

Idag tog jag mig äntligen i kragen och ringde Elisas kundtjäst om flytten.

"kan ni svenska?" Standardfråga då jag ringer nånstans typ
"nåjoo, jag kan försöka"

Det låter ju inte så lovande men det gick bra. Hon väldigt vänlig och sade på finska de ord hon inte kunde på svenska och jag fick repetera vissa saker. Sambo t.ex. förstod hon inte. Oj, om vi ändå hade varit gifta *ler*. Största överraskningen var i allafall att det var gratis att flytta bredbandet. Weeeiiii! Så jag behövde inte börja bråka om det heller hihi! Hon så gott som lovade att det skulle vara klart då vi flyttade 1.8...goosh tänk om vi inte har flyttat då ännu *skrämmande tanke* Nåja, det ordnar sig!

Jag känner mig väldigt nöjd i dag. Nu ska jag äta en tillfredsställande frukost och sen ska vi gå ut i solen som fortfarande skiner. Vem än som sätter 1e i solautomaten. FORTSÄTT!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback