Jon Bon Jovi

Jon Bon Jovi
Råkade titta på Oprah Winfrey idag från Finlands fyran. Hon hade Jon Bon Jovi som gäst *djuuuup suuuck*. Den killen hade blekt tänderna minsann. Å han var så snygg å så ödmjuk och så down to earth. Tre egenskaper som jag verkligen uppskattar hos mänskor. Oh DEAR! Om jag nånsin skulle va otrogen så skulle det vara med honom. Tyst med dej Jamb!! Fast risken att han skulle vara otrogen är rätt liten och att han dessutom skulle välja mig av typ 5 miljoner trånande fans är också liten! Föresten så är han så gammal så jag tror inte jag vill heller. 45 år typ...Å gift med samma kvinna som han varit ihop med sen High School. *impad* Jo, han är en trevlig kille. Det sa Oprah också =)

Sjunga kan han också. och inget slår Richies stämmor. Oj ojoj! Dom får mitt hjärta att rocka.

nej nu håler det på bli patetiskt dethär. jag ska nog avrunda och skyller på värmen om nåt låter extralöjligt i denna blogg. *ler fånigt*

Nu ska barnen i säng!

I morron får jag ringa och kolla om jag fick jobbet *inga förhoppningar*

Livin on a prayer....


Kommentarer
Postat av: jamb

höööödu ;)

2006-06-25 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback