Feeling goood

Nu är jag så härligt glad och lycklig efter ett pass Dance aerobic. Det måste vara den roligaste träningstypen ja! Lovely lovely!

"i´m on tonight, my hips don´t lie and I´m starting..." osv...my hips can´t stand still! Hihiihihiii

Ikväll ska jag äta massa glass, för det får man göra på sommaren, så ska jag slamma en hel massa! Måste få iväg ett brev i allafall. Å så ska jag pussa lite på min sambo, han beställde glasögon igår. Jättefina bågar =). Naturligtvis ska vi se "Veronica Mars" den enda serien som vi båda är intresserade av. Man kan inte räkna med "noora menee naimisiin" den ser vi mest för att ha nåt att störa oss på. Nåja, den blivande maken Ilmari är väl inte så ful för att vara finne *mobba mobba*. Sen ska jag inte göra så mycket mer!

I morron ska miika spela och jag ska följa med. För jag blir bjuden på mat där på stället! Smulan har gjort upp massa planer med mommo och moffa. De ska minsann inleda villasäsongen och sova där har hon bestämt. Plus en massa aktiviteter som har med vatten att göra. Jag och Miika kommer förhoppningsvis joina dem på lördag sen *längta*. har en hel hög böcker som väntar på att bli utlästa. Just nu håller jag på med två. AJAJAJAJjj mina principer säger att man läser en bok i taget. Men jag glömde "autografjägaren", som är en ganska jobbig bok hos mamma ochpappa. Sen kunde jag inte låta bli att börja med "inte enklare än så" som jag lånade av Tanja i går. Blir lite deppad av den boken. Känns som om jag aldrig nånsin vill börja jobba och ha det som dom i boken *hänga läpp lite*. Men men , å andra sidan kommer jag knappast att jobba med nån heting som jag känner att jag vill inleda ett förhållande med. Ou no!

Nu ska jag hänga ut lite kläder och vänta på familjen! Oduchad är jag också om ni ville veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback