Det var den midsommaren!

Nu blir dagarna kortare igen bara så ni vet *informera*

Helgen
Kalorier: 159625485235448 på ett ungefär
Lästa böcker: 3st "jagat byte"-Janet Evanovich, "eldfångaren"- Nicholas Evans och "en geishas memoarer" Den första var bäst! Men nu är jag såå sugen på att se "en geishas memoarer" på film!!
Motionspass: Två, om jag får räkna torsdagskvällen och gräsklippningen igårkväll, och det får jag eftersom det är MIN blogg!!
Borttappade rutchkanor: 1 hoppas det är den enda i år
Grader i husvagnen: ca 79 på morgonen då solen låg på
Soldagar: fredag, lördag och söndag =D
Brunhetsfaktor: Hög! Känner mig som en skithög typ hahaha!
Skavsår: Några liggsår och två på foten
Myggbett: 1568st ungefär

En mycket trevlig midsommar alltså! Inget att klaga på minsann =).

Miika ska få en gasgrill av mina föräldrar i födispresent! Jeeee! Jag ska grilla majskolvar tills det kommer popcorn ur öronen på mig. *LOVE*. Jag har köpt en MP3 spelare åt honom idag. HOppas han gillar den. Annars tar jag den själv, den var så liten och nätt =). Jag har inte fått nån present av honom ännu. Det är 1 månad och 1 dag sen jag fyllde...jaja!

ikväll bodycombat! Har lite tappat lusten för det. Borde köpa nya träningsskor, får så sjuka fötter...Men har inte råd. Daaamn!

Borde ringa Elisa och be dem flytta mitt bredband. Har inte ork!!

Har röntgat mina tänder idag. Kanske ska de ta bort mina visdomständer. Hmm...ont ont dyrt dyrt!!!Blir nog inga nya skor i såfall, Får smörja in fötterna med ZON (som värktabletter fast på tub) istället! Muchos billigare!

Nu ska jag slava framför spisen en stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback