Tapeter

Håhå! Kan inte hålla mig från den föraktade bloggen!

Idag gav jag mig på att tapetsera vardagsrummet. Jag klarade ett hörn och en ändstump alldeles själv *stolt* Plus alla raka vanliga väggar då förstås. Najs najs! Hoppas mamma kommer och hjälper till i morgon. med lite tur och skicklighet kunde vi få klart vardagsrummet och hallen på en dag. men jag kan inte lova det! Skönt skulle det vara i allafall.

Tapeterna då? Tråkiga, opersonliga, fel färg, töntiga, inte min stil...men de får väl duga i några år! Kan ju hända att de gör sig bättre sen fondväggen kommer upp. I hope! Jag är i allafall nöjd med att de är helt olik de tapeter vi har i vardagsrummet här. Ett tag höll jag på att falla för frestelsen att köpa tapeter som såg nästan likadana ut som de nuvarande. Jag är löjligt förtjust i tapeterna i vårt vardagsrum. Så fina och helt min stil. Undrar när jag hittar några såna passande tapeter nästa gång.

Igår shoppade jag lite. Fastnade i en diskussion om handväskor med en kassörska. tur då det finns fler än jag som inte kan låta bli att köpa handväskor hehehe. helt rätt! Det blev en sån härlig ljusgrön rätt stor väska denna gång. Måste nog ta den i bruk snart! Fast min Turkosa Björn Borgväska blev väldigt snygg efter ett varv i tvättmaskinen =). Jag fick ju en gul drink över den i lördags. Tack för tipset! Jag visste inte att man kunde tvätta handväskor. NU vet jag.

Filip är så söt just nu! Han står och tuggar tuggummi och leker med ett måttband, han är alldeles röd runt munnen av jordgubbar och ketshup (inte tillsammans) å så säger han "ojojoj!" då måttbandet smäller ihop hihiiii! Att han har en liten rockarfrisyr gör inte saken sämre heheh!

Borde ta min bok med och lägga mig ute nu. men jag är så trött! Det sliter på kroppen att stå och tapetsera flera timmar. Säkert bra träning!  Föresten så har de lovat sol flera dagar framöver också. Jippiii jag älskar sommar och sol!

Nu  ska jag printa lite bilder och sen ska jag slappa resten av kvällen!

Löv löv

Kommentarer
Postat av: Madi

Varsågood *ser nöjd ut*

2006-08-07 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback