Långa naglar

Solen den fortsätter att skina! Lovely lovely! Har tillbringar rätt mycket tid vid villan. Så skönt att bara få slappa. Men sen är det skönt att få komma hem och duscha och använda el igen. Det har sina sidor att inte ha rinnande vatten eller el på sommarstället. men det funkar! Det var lite knöligt då barnen var bebisar men nu går det hur bra som helst.Det jag saknar mest där är faktiskt morgontidningen ;)

Igår hos Anemi, mycket trevligt! Dom är så söta tjejerna och vi hade så roligt. Skönt att komma hem och öppna fönstret och krypa ner och sova. Det var härligt svalt och jag skulle antagligen ha sovit längre i morse men en fucking fluga väckte mej. HATA FLUGOR!! Gaaaaah! Hur kan nåt så litet förstöra så mycket? *morra*

Hoppas mina naglar hålls såhär långa tils helgen. Alltid kul om de är fina då man ska ut. Har börjat dra i lite trådar nu för att fixa skjuts till fäboda på lördag. Jag bestämde mig för att strunta i all vett och etikett och försöka få nån av mina gamla klasskompisar som ändå ska köra här förbi att plocka upp oss. Om de sen känner sig utnyttjade för att vi inte haft nån kontakt på några år så får de göra det då ;). Hehe!

Nu ska jag äta frukost och sen ska vi cykla till lekparken. Najs najs! Idag ska jag titta på skor och handla mat i stan. Längtar efter ett par fiiina sandaler som är bekväma att gå i (finns såna?). Ikväll ska vi åka och titta på bebis. Mys mys! Undrar om vi skulle packa med badkläder ifall vi kände för det efteråt. Jo, det ska vi göra...Skulle vara mysigt med kvällsdopp minsann!

Nu var det frukost då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback