Hur gammal var jag nu igen?

Har lite tappat blogglusten...gaaaah *frustrerad* å jag kan inte ens skriva varför *mer frustrerad*

Inga bilder ännu. har inte orkar tömma kameran. Kanske det blir dagens projekt? Kanske inte...

I fredags blev det en hel dag med hästtjejer; grill, bastu, twister och trevliga saker. Sen lite krog och sånt. Det var också trevligt. Jag bangade, min vana trogen, rätt tidigt. Så redan efter 2 var jag i säng. Skönt att orka leva dagen efter också hahah. Och det behövdes, kl 11 såg jag en liten blå prick som susade förbi. Sen kom den blåa pricken tillbaka och visade sig vara en prinsessa som innehöll Ea och Gabba. Svich susade vi iväg till Kokkola på lite shopping. På kvällen blev det fest med dem då PLUS några andra söta slampor ;).

Det blev en riktig fjortisfest med "pussybear" *skratta* och stämplar. Undrar just hur många 17åringar i Jakobstad som går runt med Eas telefonnummer på arslet. Hehehe! Även igår tyckte jag det var bäst att åka hem tidigt så jag ställde mig i en kort taxikö och väntade på Miika. Plötsligt var taxikön jäääättteeelååång och jag stod längst fram. Men så stod jag inte ensam längre, mina söta tjejer råkade komma längst fram de också hehehe! tänkte bli slagsmål ett tag förstod jag, men då hade vi redan åkt!

Nu har gullungarna kommit hem och jag ska SNART ta i tu med att reda upp lite här så det ryms in lite tjejer hit ikväll *längta*. Såså! skönt att jakobs dagar är över. Det känns helt galet att JAG har festat två dagar i sträck. Känner mig lite skyldig. Sånt gör inte tvåbarnsmorsor på 27 år. Men å andra sidan har jag haft alldeles galet roligt också och ångrar ingenting.

Om ni inte vill att jag sätter upp bilder av er här så får ni meddela det före i morron typ hehe! Sen kan det vara för sent ;)

Måste nog tömma kameran NU!

Kommentarer
Postat av: Maa

Hoppas du får tillbaka blogglusten! *väntar också på bilder från i fredags*

2006-07-25 @ 12:34:38
Postat av: Angel

Hade så rolig helg! *sakna alla*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback