favoriter och åter favoriter

Barnen

Nu har vi varit några dagar till på villan. Skönt att bara slappa och strunta i allt man borde göra här på land. Barnen är väl ändå de som njuter mest av det. Naturisten Filip som springer runt och släpper bajskorvar på gräsmattan och prinsessan Evelin som ser till så att alla andra fångar spiggar så hon har nåt att titta på. Och vi vuxna springer runt med håvar från Halpa Halli för typ 1,95e och sliter för att få en spigg. Sen blev det lite av en tävling då min pappa spydigt började säga att det verkar som om han är den enda som får nåt. Plötsligt blev det väääldigt viktigt att få en ynklig lite fisk. Jag fick tre på en gång hahaha! Så tittade Evelin på dem i badbunken i 2 minuter och släppte ut dem. Hon är otålig den ungen "vad ska vi göra i morgon? " säger hon då man stiger upp på morgonen.

"finding me finding truth love in a changing world"

T.o.m Miika har haft ro att bara vara! Men nu har han fixat ihop sin gasgrill och kan inte sitta stilla i 2 minuter. Utom då vi åt! För att komma från allt grillande en stund åt vi tacos och det var alldeles otroligt gott. MUMS! Men nu är jag redo för grillning igen!

Klassträffen var väldit mysig. Två höjdpunkter:
1. Jag och Lena och två små flaskor rödvin på en bänk i skolparken, funderandes och mediterandes över kärlek, klasskompisar och livets övriga ironier.

2. Kl 02.30 på natten. Sitta i trädgårdsgungan med varsitt glas vatten och en påse chips.

Det var en mycket mysig kväll och jag är så glad att jag har en bästis som Lena. Hon gör mig till en bättre mänska! oh va melankolisk jag blir! Snart lyssnar jag väl på Kent också... *ler fånigt*

Ett rum är färdigtapetserat på nya stället! I morgon ska jag och mamma fortsätta med nästa! Det är riktigt kul faktiskt. Rummet blev som nytt. I love it! börjar faktiskt bli lite sugen på att flytta. Inget nöje att bo här efter 31.7 då bredbandet försvinner. Hu då!  Allt ska man överleva.

Nu ska jag hänga ut mina kläder och hoppas på sol i morgon också så att de torkar.

Ikväll Veronica Mars

Adlibris är min nyaste favorit sida. Böckerna är 1e billigare än på bookplus. Har beställt två evanovich böcker och en jane green. Idag fick jag mejl om att de är skickade! Så de kommer väl i början av nästa vecka. För det är väl torsdag idag....

Äta solvarm choklad ;)


Kommentarer
Postat av: anki

Du har så otroligt söta barn!! :) Fint foto också!

Postat av: Sussie

Åh vilken mysig bild.. :)Sussie

2006-07-27 @ 11:37:39
URL: http://wozzgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback