bilderna

tjejträff2tjejträff

Såhär snygga var vi alltså före vi for till stan på fredag. Jag är det lilla huvudet där bakom hehe!

Är alldeles slut efter allt shoppande, festande, tapetserande, körande, solande, läsande adda lite korta nätter till det så har du ett paket av trötthet. I går somnade jag två gånger i solen då jag skulle läsa. Det var så skönt. Idag har vi varit i lekparken och på eftermiddagen ska jag åka till stan och leta mörkläggningsrullgardiner till alla sovrumsfönster. Får se om det finns kvar några till ett vettigt pris. Inte troligt! Inte heller troligt att det blir nån dance aerobic ikväll. men jag får väl leva på hoppet!

Miika håller på med lilla toaletten i tallbacka. men han får ledigt från renoverandet då jag far till stan. Då ska han vara pappa några timmar. Det blir nog bra!

Som sagt trött och slut! Ska kasta i mig nåt ätbart nu och hänga ut lite kläder på tork! Solen skiner fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback