bestämt

kikare

Oh joy! igår kom Mikko och hälsa på. Så trevligt. Jag och Smulan hade inte träffat honom på ett halvt år och det är ju för länge. Barnen visade sig från sin värsta sida, men det var mysigt ändå. Intressant att bli uppdaterad om vad som händer i ens bästa vänners liv.

På kvällen åkte vi iväg till Kokkola och titta på ett möjligt ställe att ha bröllopet på. men vi strök det direkt. Så vi har nog bestämt nu var vi ska gifta oss *hoppa å studsa lite*. I morgon tänkte jag ringa och boka. Sen måste jag ju få tag i en präst också och få platsen och prästen att synkronisera. Spännande  in deed!

Så körde vi runt lite och tittade på grejer. Riktigt mysigt minsann =)

Nu ska jag gå ut och leka med en vrålilsk Filip som ska fara nånstans i Mammas bilen NUUU! Men men det går ju inte! Efter maten ska vi dock åka till min moster och fira några födelsedagar. Ser massor fram emot att träffa alla =). Brukar bli trevliga träffar med släkten  minsann! Det blir de nog idag också. Vädret är ju fantastiskt också. Super!

Nu ut med grinpellen Filip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback