Shoppoholic eller bara glad i shopping?

Jag bli lite fundersam över mitt shoppande. Är man beroende av det då man bli glad av det och lite småsur om man inte får det? Njaaa, så illa är det väl inte! Jag har aldrig haft 0 på kontot så då kan jag väl inte vara en shoppoholic!? Ah! Whatever! Så länge jag mår bra och inte kraschar vår ekonomi så kommer jag fortsätta såhär.

Dagens kap:
En turkos dragkedströja (småtöntig, men praktisk)
Ett par vantar (mina händer tackar mig)
Ett illrosa bälte (onöödigt men -50%)
Typ 5 par strings (kom igen alltså halva reapriset, vem skulle ha stått emot??)
En ny handväska (Nu rodnar jag...)
En rosa kjol (...som jag ska rymmas i till sommaren, klassisk ursäkt jag vet!)
Yllehalare åt Filip (overall för er som inte fattar finlandssvenska)
Ingenting från INCK (dog ni?? De hade stängt idag *gråter floder*

Men bäst av allt idag var nog fikat med Carra. Mycket trevligt med en het kopp té och lite skvaller.

Snart ska jag åka och hämta barnen. Men en liten stund till ska jag njuta av ensamheten och lugnet. VI har inte kommmit så bra överrens idag jag och mina barn. Hoppas de har lugnat ner sig, jag har gjort det i allafall! Shopping får mig alltid på bra humör och så lugnar det mina nerver också. På sant!

jA JA! Ni får tro vad ni vill nu tänker jag avsluta för idag!

S-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback