Miss Finland, den mulliga...

Möhippa... Ja, det var roligt! Myyycke roligt! Roligast jag haft på väldigt länge faktiskt!

For dit med lite nertuggade naglar och fjärilar i magen. Kände ju trots allt inte så många, bara ytligt! Men efter några klunkar vin och ett sexparty så kände jag alla mer eller mindre och hade fått nytt vitsord av min handledare från Bi-tiden!

I min kamera finns nu många roliga foton. Endel kan säkert användas till utpressning, men å andra sidan kan jag själv bli utsatt för det om jag muckar med nån hehehe! Vågar inte ta chansen!

Vi började alltså på eftermiddagen med lite småtugg och tunnbad (jag missade badet, fanns inte tid helt enkelt), sen kom en hmm...sexgrejsförsäljare och hade demonstration (nej, inte sån demo). Det var urcoolt verkligen och hon fick sålt en hel massa! funderar på att börja jobba med det hahah! Men sen frågade en "va sku du säga åt dina svärföräldrar att du jobbar med då?" så jag tror jag struntar i det! Bussen kom en halv timme för tidigt, men ändå i perfekt tid...då var jag inte såå nyker längre! Vid stadshotellet måste jag erkänna att jag inte ens har nån uppfattning om vad maten smakade. men säkert god! Minns att jag hade astrevliga bordsgrannar i allafall. Sen började jag dricka vatten *harkel*. Kanske bäst så hehe! Roligt hade vi i allafall ;).

Träffade på en del kändisar också. OCh med mycket tur kan min dröm gå i uppfyllelse ännu, jag hoppas och hoppas!! Lovade att  jag är med om det blir av i allafall. men jag vågar inte tro för mycket.

Ah! Glömde säga att vi ju alla hade tiaror på oss. OCh tro det eller ej men flera killar frågade om vi var Miss Finland kandidater. Vad svarar man på en så dum fråga?? Jo, självklart säger man "jaaaaa". Hmm..denna kandidat har dock 20kg övervikt och minst 10cm för lite längd, men huvudsaken är att man trivs. En kille sa åt mig att sluta sitta där i stolen, jag måste ju gå runt och visa upp mig *döflina* jo jooo!

Vi var i allfall runt 20 prinsessor och de flesta av oss kom hem ;). Jag kommer bära med mig fnissiga minnen från möhippan långt framöver. Men vete 17 om jag själv vågar gifta mig nånsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback