Snö i synen och hav i sinnet

SommarminnenHalloj!

Världens härligaste vinterväder har vi haft nu. Nästan så jag börjat gilla vintern lite i allafall! Egentligen har jag väl aldrig haft nåt emot den, det är bara det att jag mycket hellre har sommar. Längtar dödligt mycket till sommaren. Detta bl.a.

- Flytten, med blandade känslor ser jag fram emot att det äntligen ska bli av. Det senaste budet är att Miikas föräldrars lägenhet är färdig i Juni. Så efter det nångång

- Alla härliga lata dagar vid villan med mamma och pappa. Vi har nog väldigt lyxigt som får bo där och ha barnvakter det är inte illa heller att vi får sova i husvagnen ensamma medan mamma och pappa har barnen inne i villan.

- Bada i havet *stooor suck*

- Brun och fräch i  hyn, vill inte ens se mig själv i spegeln just nu, alldeles rödprickig och blek.

- Läsa läsa läsa, har massa böcker att komma igenom

- Inget krångel med motorvärmare.

- grillfester, jakobsdagar, bara spontana altanmiddagar med folk man gillar

- Min vita kjol

- Håret blir härligt trashigt och man ser cool ut (ou jeee)

- Sandaler utan strumpor *vippa på tårna*

- Inget som stör mitt förbannade ben.


Mmmmm...nu längtar jag ännu mer... Men först ska vi ha vinter klart!

Pappa ringde igår från södern "he e lite för varmt" jojo...bara för det ska jag köra slut på bensinen i hans bil. Nej, jag skulle inte vilja ha mig själv som dotter. Men han gjorde i allafall Filip glad, han som just börjat säga "moffa" hihi!

Mysbyxor, min första KAFFE topp (väldigt sliten vid dethär laget) och sunkiga strumpor, det är jag idag and I love it!

ω hahaha! Den får symbolisera min rumpa som är vältränad idag ;-)

Über kan man skriva här!

jaja, inte mera trakasserier nu! Jag ska ta ett varv Betapet istället!

Sii juuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback