Min lilla hemlighet

Jag ska berätta en hemlis.

Jag har blivit Curlingbesatt! Min granne har hjärntvättat mig (kan också beskrivas som att hon har förklarat reglerna för mig) och jag sitter som limmad framför TVn varje gång Finland spelar. Liite pinsamt med tanek på att jag alltid har skrattat åt Curling och ansett att det är en töntsport. SÅ INTE liksom! Ishockey släng dig i väggen (euhm..sargen...och bryt några tände på samma gång) Här är det Curling som gäller.

En annan festlig orsak att titta på det: Det som stör karar mer än att man ignorerar OS är att man tittar på Curling. Tro mig ;)

I morgonkväll ska jag har en ensam kväll. Barnen ska sova hos mommo och moffa och Miika ska och spela! Gissa om jag ska njuta. Minns inte när jag senast haft en kväll bara för mig själv. Aaaah! Härligt härligt =D. Smulan har frågat sen i tisdags om det inte är IDAG hon ska få sova hos mommo och moffa.  Och jo, de var nog lite bruna. Pappa åtminstone =)

Nu middag (Miika gör sallad) sen Curling. Min nya stora idol är Uusipaavalniemi...Beckham! Göm dig under din nya frisyr eller nåt *rått skratt*

Kurr i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback