I djungeln

"Du som vi söker, är högskoleutbildad eller utbildad på institutnivå och har gärna praktisk erfarenhet inom den offentliga sektorn. Förutom modersmålet. som kan vara svenska eller finska, bör du ha lätt att umgås med folk och ser krävande uppdrag som en personlig utmaning"

Så står det i typ alla annonser om lediga jobb. Så inte jag liksom! Man blir alldeles matt och nedslagen av att inte passa till NÅT jobb. Men ite 17 vet jag heller vad jag vill jobba med heller *sucka*. Jag tror helt enkelt att jag inte ska jobba, jag är inte gjord för att jobba...

Nåja, ingen stress nu! jag får ju vara hemma tills Filip är 3. Tror jag ska anse att mitt öde är att vara hemma mamma åtminstone ett år till ;-). Kanske mitt drömjobb kommer flygande en dag utan förvarning. man kan ju alltid hoppas och inbilla sig.

Mysig dag idag =). Nu ska vi bara överleva kvällen *s*

Lööööv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback