en stund i hemlighuset

Jag lyssnar och titta och smyger mig till toaletten, stänger försiktigt dörren och låser tyst, sätter mig ner med en suck och njuter.

Två sekunder senare

"mammaaaa!"

"hmmm"

"maaaammmmaaaa var e du?"

"här" *liten röst*

"maaaammmaaaaaa vaaar eee duuu???" *på gränsen till hysteriskt*

"på WC" *uppgivet*

"va göööör du?"

"låt mej va!"

"kisar du?"

"hmmm"

"mamma ja e kissnööödi" *ryck i dörren*

"uhuhuhuhuuuuh" (filip)

"Du får vänta"

"Nej, jag kan inte vänta"

"uhuhuhu uääääääh" (filip igen)

*krafs krafs* (kattskrället)

*ger upp och öppnar dörren*

Å plötsligt sitter nästan hela familjen intryckt i vårt minimala badrum. Kattskrället stirrar! Ingen ung är kissnädig längre...

Det är därför vi har två extra pallar i vårt badrum...

Snart ska jag hämta mamma och pappa från flyget. hihihiii! Hoppas de är bruna och utvilade för nu kommer VI!

Kommentarer
Postat av: anki

haha! alltså du skriver för underbart bra! :)

2006-02-23 @ 10:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback