♥♥♥♥♥

Hihi! Idag är det alla ♥s dag. Hade inte tänkt fira det på nåt sätt. De tio korten jag tänkt skicka ligger fortfarande oskrivna på byrån. De får där ligga! Jag kan ju skicka dem nån annan gång. Funderade med Tanja att jag kan skicka dem i morgon. Tänk vad glada och överraskade folk ska bli då de får korten på fel dag. Säkert mycket mera glädjande då =). Så gör jag!

Nåja, kom på att jag i allafall borde laga nån lite godare mat åt Miika så han inte bojkottar mig på självaste Valentin dagen. Så jag tog barnen och grannen med och promenerade till affären (Meteoriten, som den så fint heter) Där shoppade jag ingredienser till tacos och tortillas (jag vill ha mjuka och Miika vill ha hårda). I kassan fick vi en positiv överraskning. De bjöd på godis, och inte bara en liten futtig karamell utan på en hel chokladstång. Vi fick välja på 4-5 sorter! Barnen fick också varsin. Vilken liten men underbarn gest. vi blev små trallande mammor jag och min granne efter det. Jag älskar att bo på landet Ú.

MÅr lite konstigt idag. Antar att det kan bero på att jag haft så många toppar på blodsokret den sista tiden. man blir trött av sånt! Men endera blir det bättre eller sämre av en middag bestående av tortillas . Jag tänker äta i allafall. har varit sugen på det i flera veckor nu. Vill till Pedrinas!!

Fick övertalat Miika om att vi behöver en ny kappsäck =). SÅ jag ska köpa en ROSA om jag hittar på Prisma! så har jag och Smulan till sverigeresan och sen är den säkert bra att ha då vi flyttar också. Ska föresten boka resa i morgon. Vågar inte spara det längre om jag ska i jobb från nästa vecka. Tänk om alla platser är upptagna då jag väl har jobbat färdigt!

Ringde hon som ska bara dagmamma åt mina barn då jag jobbar. Jag tror det kommer bli jättebra. Hennes flicka är ju bara några månader äldre än Smulan och hennes kille är född samma år som Flipp flopp. Smulan ser massor fram emot det. NU känns det skönt att få jobba då jag vet var mina egna små ska vara. Perfekt blir det =).

Min dajmkladdkaka var väldigt uppskattad igår. De åt knappt av nåt annat än den. Inte illa inteilla! Ikväll ska baka en till. Men den ska vara mjölkfri så jag lägger inget dajm på den. Kanske After Eight istället (ja, de är mjölkfria) få se få se!

En vecka tills mamma och pappa kommer hem nu! Smulan pratar rätt mycket om dem. Hoppas de har soligt och varmt. Det skulle jag också vilja ha! Sen då barnen är vuxna ska vi åka på sista minuten resor hela tiden *drömma drömma*

Hur sjutton kan det kosta 200e per år i TV-licens! Jag blir gaaalen! Det är alldeles för dyrt! Egentligen skulle vi kunna slänga ut burken, jag har ju min dator! Tänk vad vi skulle kunna göra för 200e...Kaffetoppar...

Drömde föresten en härlig dröm om att jag hittade en affär som sålde KAFFE och FCUK-toppar för 10e st hahaha! Gissa om jag handlade...Undrar var i Stockholm de säljer kaffe. Måste ju kolla in vårens kollektion som INCK aldrig hann ta in! *sakna inck*

Nu ska jag surfa och leta KAFFE

Krama nån du älskar!!♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback