vårt nya hem

hus
Tänkte jag skulle visa några bilder från vårt nya hus. Det är inte fint från utsidan. URK! För brunt =6. Men tomten gör att det är värt det =). Så här bor vi nudå. Där i garaget ska min bil stå i vinter sen, säger jag...Miika är inte lika säker. Nästa sommar är det meningen vi ska bygga (vivivi juuu) ett biltak för två bilar.

kök

Vårt kök ser ut såå! Ännu har vi inte köpt nåt nytt köksbord. Men det kommer nog ske snart. Det är alldeles för litet för vårt luftiga kök. Ja, jag erkänner, bilden är kass. men det är främst kylskåpet FRIGOR jag fotat där. HIHI! Måste börja ta bättre foton! Nåja...vi tar dem sen.

sovrum

Här sover vi! Också ett kasst foto. Men där var det främst väggarnas färg jag var ut efter. Nytt överkast ska vi nog inskaffa snart också. Men det står inte högst på listan. Huvudsaken är att vi sover gott där och det gör vi. jag har aldrig sovit så skönt som här =)

*Surfar trådlöst vidare*

Kommentarer
Postat av: Stiniset

Vad mysigt ni har det! :)

2006-08-25 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback