She´s no ordinary girl

Jaha! Va ska man skriva en sånhär dag då?

Klockan är 11.42 och jag har precis klätt på mig. Jag hade som plan idag att vi skulle äta frukost och sen skulle Smulan få gå och leka till grannens. Men så blev det inte! Vi vaknade runt 9.30 och frukosten drog ut på tiden. Så här sitter vi nu. Men efter maten ska hon få gå och leka. Då ska jag städa lite (skrämmande nog mitt nyaste intresse). Men jag tror det blir lightversionen. Ingen dammsugare alltså ;). Måste hinna cykla och handla lite maletkött också, har ju ingen mat hemma håhå!

Shit! Snart är det September. Tiden rusa iväg! Snart sitter man här då med två utflugna barn och en rynkig gubbe hehhe! Nåja, det kunde vara värre, vi har ju barn i allafall!

Smulan är verkligen min dotter "mamma mamma kom och se då jag har städat!" Jojo, hon hade tryckt ihop alla grejer bakom dörren så det såg fint ut i resten av rummet *flina*. För hon behövde rummet då hon skulle Jumppa!! hon är för söt.

Igår kom det regn! men jag verkar ha drabbats av ett omvänt kalleankamoln. Jag får aldrig se regn! Om jag far in till stan så regnar det hemma. Igår hade det regnat i Kållby strax före jag kom dit. men det är okej! Jag gillar inte regn ändå ;). Sol sol det är min melodi. Weeiihaaa!

Ikväll blir det Pavis med tjejerna och sen ska de få se huset. Kan inte dra ut på det längre nu hahah! Fast spisrummet är ju långt ifrån klart. Nåja, de har säkert överseende med det. Fult och brunt är det där lite REEETRO sådär *töntflin*.

idag ska smulan på musiklekskola för första gången. Det är i staaan! Dålig tid dock, vi får pussla lite för att få det att gå ihop. Dessutom blir jag tvungen att ta med mig filip och handla mat medan hon är där (staaackars meeeej) Men om hon gillar det så är det värt det. Om hon inte gillar det så ska vi kanske testa på ridning istället *hoppas lite i smyg*.

Nu ska jag göra nåt vettigt! Gå och kissa eller nåt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback