Borrowed heaven

Tiden rusar verkligen iväg. Nu har Miika börjat jobba igen och årets mest efterlängtade bröllop är över. Allt gick väldans bra och Smulan,den lilla brudnäbben uppförde sig som ett proffs. HOn stod 45minuter under vigseln utan mer än en eller två djupa suckar. Under fotograferingen poserade hon som värsta modell. Hahah! Kul då nån i familjen är fotogenisk ;).

Idag har vi försökt åtregå till vardagen. Vi cyklade till lekparken och träffade våra forna grannar. Skönt att få slänga några ord och inse att inget har förändrats, annat än vår plats i geografin. De som köpte vårt hus lär ska trivas också så det känns ju skönt!

Om man kunde skulle jag kapsla in lite av idag och sälja åt mindre lyckligt lottade. Det är så skönt att sitta här på bakgården (eller framsidan eller var som helst) och bara njuta. Aaaah! I love my life =). Smulan har lekt med grannarna hela eftermiddagen igen. Så kul att ha kompisar nära =).

Ikväll ska jag antagligen dö. Ska på Bodycombat! Minns inte när jag senast tränat. Var det bara en vecka sen eller var det två? Åtminstone känner jag mig rätt out då det gäller träning. Ska bli skönt att ta i med nya tag och få endorfinerna att flyta igen.

NU ska jag hänga ut lite tvätt och göra nåt nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback