Vi

Vi
Det känns lite jobbigt att inse att det finns nån som känner mig bättre än jag själv. Nån som genomskådar min mur och ser vad som finns under. Mest känns det tryggt. Det finns nån där som fångar mig om jag faller. Jag antar att det funkar lika andra vägen. Att vi är varandras livlinor. För att veta det behövs ingen präst, inga ringar, inga namn på papper, inga löften om "i nöd och lust". Jag tror det finns skrivet nån annanstans och att det bara är vi själva som behövde bevittna det.

Jag längtar efter den dag då vi har färdigt flyttat och får sätta oss ner i soffan med varsitt glas vin och titta på nån slö film på TVn och bara njuta. Mer behöver jag inte få ut av livet; ett hem, kärlek och stabilitet! Jävla flytthelvete!!

Observera att jag har mycket vitare tänder än han på bilden *mallig smajli*

Nu ska vi gå ut och leka i solen. Det är snart lunchdags och här sitter jag ännu i pyjamas. Shame on me!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej..jag hittade hit via Ankis bloggsida! Söt bild på er!!!!
Glad valborg!
H. Sara

2006-04-28 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback