Resenojor

Har just vägt min resväska (den rosa, dyra ni vet) den väger 17kg. Vilket betyder att jag inte får shoppa mer än 3kg i sverige. Och det kommer ju lyckas, SO NOT! Men jag får väl lämna kvar lite grejer hos Ellen. Typ alla smulans kläder, hon växer ju ändå så fort och behöver nya *harkel*. Sen har Ea-stumpan lovat mig lite böcker också,de väger ju en del och det gör Mathias´ snus också. Ou maj gaaad! NÅja, jag har inte för vana att fundera på sånt så jag tänker inte göra det heller. Har ju föresten en del saker som inte ska med hem också (bl.a. 1kg korv...fråga inte). Så det ordnar sig =).

Idag har jag köpt en ny handväska. Så jag får med mig allt det viktiga som måste på flyget =). Smulan fick en ny börs och Filip fick ascoola solbrills. Så han inte blir sjuk i ögonen av all sol (yeah right).

Som sig bör har jag börjat känna av en förkylning nu. Men så ska det vara då jag åker til Ellen, inget oväntat alltså. Hoppas bara att det inte är som jag anar att öronen håller på bli sjuka. Inte kul att flyga då aj aj! Men det finns ju smärtstillande små vita lyckopiller så det ordnar sig alltid på nåt sätt.

Idag är det en fin dag. Inte bara solskenet alltså utan nåt viktigare; Vilttorpet öppnar för säsongen. Jag har försökt hinta Miika hela dan, men han tyckte det funkade bra med korv och potatis *urk* så det blev inget gott! Får väl åka där via i morgon då vi åker till flyget hihi!

Lite nojig över följande:
-Att bilen ska stanna i Pensala
-Att parkeringsautomaten på flygstationen inte ska ta mina pengar
-Att min resväska ska vara för tung (där kom det då)
- Att jag ska bli bestulen på pengar, insulin och barn
-Att vi försenar oss till flyget
-Att vi inte hittar ellen och jalle
-Att Bacco hatar oss och vi får sova i tält
-Att jag har för lite kläder med (speciellt KAFFE-toppar då *S*)

jaja, nu ska jag fundera på vad jag glömt att packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback