Påsk

Nu är det påskveckan! Visste ni det? Igår var det palmsöndag och idag är den nån måndag å sen tisdag å sen typ dymmelonsdag och så *trumvirvel* skärtorsdag. Å då åker vi till Ellens med flyg jag och evelin =). Hon verkar inte ett dugg resfebrig. men jag har lite kill i magen. Känns som om jag skulle behöva tänka på 50 saker och ha 3 händer. Letade efter min utedräkt och hittade den slutligen på stället jag hade sökt först.Kommer inte på om jag gömt fler presenter åt Ellen å Jalle nånstans eller om det bara var den där rosa t-shirten! Gaaah! Jag blir galen *trimma hjärncellerna*. Himla praktiskt också att åka då vädret är nånstans mitt emellan härligt vårväder och slaskigt vinterväder. Får ta med 100 plagg åt smulan så vi säkert kan vara ute och leka. Nojig för att jag ska glömma ta extra insulin "fint jalle, din mat ser asgod ut men jag kan inte äta" undrar om jag får ta doggibag då? En av huvudpunkterna med resan är ju att få äta Jalles mat *Dregla indiskret*.

Nåja, ska inte fundera för mycket på det nu! Utedräkten är i tvätt och allt annat ordnar sig nog på nåt sätt!

I lördags var det fest då. Jättekul verkligen! Vi har redan inbokat en ny festkväll 27 maj. Förhoppningsvis är det vår då och inget snöslask. Vi grundade lite fint hos Anki och Danne och beundrade ankis ringar (obs! Inte Dannes röv...). Sen gick vi då til krogen, det tog säkert bara en halv timme eller så att gå de hundra metrarna. men vi skulle ju fota så mycket....MÅste tömma kameran snart =).

"ring ring" "hallåååå" "va snygg du e ikväll" "vaaaa?" Jeeee! Lena var plötsligt där på krogen. Märks att hon och anders gått danskurs, de kunde verkligen shaka loss på dansgolvet...euhm...eller nåt! Kul var det i allafall! Å så introducerade Anemi en ny drink. Min favorit heter numera BUENO aka hande grön å sur ; ). Supergott! TIPS:drinkarna var 50cent billigare uppe vid Moody än nere på Melody. Vatnet är gratis uppe och kostar 1e nere RÅN!

Efter en del krångel med taxi och sånt. FIck vi hem alla som skulle hem (som inte hade åkt i förväg utan att meddela *harkel host host*) och runt halv 5 stupade vi i säng. Jag och Miika i vår säng och Nina melll....nää på vinden för sig själv heheh! Trevligt trevligt!

Gillade min KAFFEtopp massor och den satt bra hela kvällen. Synd att den är svart och inte rosa bara. Najs najs!

*stolt mor* Filip är härmed en nappfri unge! Utan krångel tog vi bort nappen i lördags (lämnade det svåra jobbet åt mamma och pappa) på två dygn har han frågat efter den kanske 5 gånger. Hur skönt som helst! Ska kasta bort dem så Miika inte återinför dem då vi är på resa. Skönt att slippa söka dem hela kvällarna. Plus att det ju inte är nyttigt att hålla på med dem hela tiden. jag är sååå nöjd. Nu har vi inga bebisar längre *sucka lite*. Jävligt skönt! Jag vill inte ha bebisar...skönt då andra vill så får jag lukta på dem lite emellanåt =D

Nu ska jag packa lite till och fundera på vad jag ska ha i handbagaget.

Att köpa från sverige:
Träningsbyxor
Te (himlagott och rabarber-grädd)
Kanske nån Kaffetopp om jag hittar

Det ska bli rooooliiigt att åka och sen skönt att komma hem igen!



Kommentarer
Postat av: anki

hehe.. ringarna ja.. ;)

2006-04-12 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback