Nån som hittat ett minne??

AH! Nu har jag glömt vad jag hade tänkt skriva. Det händer ju inte så sällan *suuuuuuuck*. Får skriva om nåt annat istället då!

Igår hade vi husspekulanter igen. Miika fick ta hand om dem, vi var inte hemma. Men de verkade rätt intresserade sa Miika. Fast det är ju en sak vad de säger då man hör och en annan vad de säger då de satt sig i bilen och kör hem. Det blir väl nog att sätta huset till förmedling i allafall. Verkar inte hända nåt såhär.

Idag har det snöat igen. jag bli knäpp! Har vi syndat så vi blir straffade eller är det bara ett pro på Guds humor? Vill inte veta, vill ha vår!!

Fest i helgen. Det ska bli så kul att få komma ut och vädra sig lite. Har nästan bestämt vad jag ska ha på mig också. Fast jag hinner ju ändra mig några gånger ännu före det är lördag hihi! Troor det blir en KAFFEtopp hohooho! Oväntata eller?

Nu fick Smulan ett raseriutbrott. Skönt att hon inte håller ilskan inom sig *vinlga med ögonen*

Nu ska jag nog rädda lillebror och sätta ut honom och sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback