Inte konstigt att jag inte är gift!

När barnen vaknade i morse vände jag mig på andra sidan och somnade om

Miika steg upp och utfodrade dem

Då jag steg upp var ungarna alltså mätta och belåtna. Jag fick sitta ensam och äta frukost i lugn och ro. Härligt!!

Sen tog Miika filip med till Ekorosk! Jag satte smulan framför TV och bakade lite! Sen lekte Miika och Filip ute och jag och smulan slappade innne.

Efter maten åkte jag och smulan till marknaden.

Under tiden städade miika hela huset så länge filip som middag

Jag köpte hem mat.

Satte mig vid datorn

Miika bytte ringar på min bil

Han har rensat ur hela källaren och fixat på vinden denna vecka och jag har mest nördat. Fy vad rutten jag är! Undrar om han kommer lämna mig för nån som inte behandlar hon om som en slav? Jag skulle göra det....

Vilken tur jag har som hittat honom ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback