Hjärnsläpp

Undrar va de e för fel på mig? Imorse vaknade jag och kände att det var dags! Så jag slängde mig upp och satte igång med fönstertvätt. Fattar inte vad som hände med mig. Jag får ju inte ens betalt för det! Men det måste erkännas att min bil ser extra snygg ut då jag ser den genom ett nytvätttat fönster *njuta lite*.

Miika damsuger, som varje man med lite självrespekt ska. Snart kommer våra husköpare och tittar och pratar. Vi hoppas på att komma överens så vi kan börja slappna av och inse att huset är sålt och vi är klara för flytt. Spännande!! Tänk om de ändrar sig i sista sekund liksom "näää, men de va ju ett hål i WCdörren som vi inte har sett tidigare, vi vill inte ha huset heller" *gulp*

Om en liiiten stund ska jag ta i tu med fönstren i kvisten. De har aldrig blivit tvättade! Varje år har jag liksom bara fått slut på energi då jag kommit så långt. men inte idag! Idag ska det ske! Vinden kommer jag därmed att ta i tu med i ett senare skede. Annars skulle det ju inte vara jag ; ).

Jag har full sympati med alla er som måste vara ihop med tvillingar (stjärntecknet). vi är inga enkla mänskor. kanske är det mitt kall att starta en stödgrupp för alla som är ihop med tvillingar?! Jag bugar och bockar för alla som orkar...men inte 17 är ni perfekta ni heller (typisk tvilllingkommentar) Nåt mer ni vill veta? Whatever...

Nä, nu skriker fönstren på mig, och miikas blickar är lite småsura hehehehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback