Fyra år

45767-7Idag är det fyra år sen vi blev föräldrar. I fyra år har jag varit MAMMA nu. *nostalgisk*

Då Evelin föddes var det en solig Aprilmorgon, precis som idag. Sen minnns jag inte mer, det var lite svimmande och illamående och allmänt skit. Men jag minns att jag tittade ut i förlossningssalen och att solen sken lite vackert på vårvis =).

Å så hoppar vi över några månader

Evelin (eller smulan som hon blev kallad p.g.a sin ringa storlek och sina föräldrars oförmåga att komma överrens om ett namn) var en aktiv unge som ville börja krypa vid 5 månader. men lärde sig först vid nästan 7. Sen steg hon upp och skulle gå. Men hon vågade inte släppa ur sig före vid 13 mån. Å sen har det bara rullat på.

Och idag blir hon FYRA år. Stora tjejen....

Ska försöka göra hennes födelsedag så rolig som möjligt. Inte kanske roligast att mamma sitter vid datorn.Så jag ska slita mig härifrån om ett ögonblick.



Min nya, dyra pulsklocka funkar jättebra.
Jag har äntligen kommit mig för att sortera vinterkläderna, de tvättas just nu
Snön har smält bort i rasande takt
Det har svämmat över i nykaabi, inte här


Bara en månad till min födis nu! Bara så vi vet....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback